2014. okt 07.

Victoria Connelly: Bárcsak itt lennél

írta: Szeretünk olvasni
Victoria Connelly: Bárcsak itt lennél

Az én választásom a Bárcsak itt lennél című könyvre esett.
Hogy miért?

BarcsakIttLennel-B1-250x400_1.jpg
2010 nyarán Görögország egy kis szigetén Rodoszon voltunk nászúton. Nagyon szeretem Görögországot, és ezzel a regénnyel újra átélhettem a szigetvilág csodálatos tájait. Belebújhattam egy kicsit Alice bőrébe, aki egy szeszélyes lány a maga hóbortjaival. Érző lélek és szerelmes lesz Milóba a görög fiúba.
Imádom  ezt a regényt. Egyszerre volt romantikus és izgalmas. Három nap alatt kiolvastam, és úgy  éreztem mintha én lennék a főhős Alice, és a szerelmi szálak körülöttem bonyolódnának! Az írónő úgy írta a regényt, hogy teljesen beleéli magát a könyv olvasója. Ajánlom mindenkinek aki szereti a romantikus de egyben eseménydús regényeket! ☺
Limpárné Varga Nóra ajánlója
Szólj hozzá