2014. júl 15.

Bunyevácz Zsuzsa: Túlélési kézikönyv elvált anyáknak - Újból

írta: Szeretünk olvasni
Bunyevácz Zsuzsa: Túlélési kézikönyv elvált anyáknak - Újból

Nyáron, mikor a gyerekek táborban, esetleg a nagyszülőknél vannak, az anyukáknak is van ideje egyet kikapcsolódni. Természetesen mi ezúttal is egy könyvet ajánlunk nekik pihenésként. Egy olyan könyvet, ami kikapcsol, szórakoztat, de vele együtt el is gondolkodtat. 

Tulelesi_kezikonyv_elvalt_anyaknak-Ujbol_borito-1.jpgBunyevácz Zsuzsa: Túlélési kézikönyv elvált anyáknak - Újból
Újabb történet, újabb tanácsokkal

"Volt pár órám két megbeszélés között, nem tudtam máshogy agyoncsapni az időt, elmentem hát moziba. Fáradt voltam, azt éreztem, pontosan úgy nézhetek ki, mint a saját nagyanyám, noha évekkel álltam a nyugdíjkorhatár előtt. A pénztáros rám nézett, és megkérdezte:
- Teljes árú vagy kedvezményes jegyet kér?
- Miért? Milyen kedvezmény van?
- Nyugdíjas.
Hát itt tartunk! Ráadásul egy barátom nemrégiben figyelmeztetett, hogy ha a közeljövőben szakácskönyvet vagy szexről szólót akarnék írni, akkor ez utóbbival kezdjem, mert lassan kihullik az emlékezetemből mindaz, ami a mű létrehozásához kell. Tény és való, lassan abba a korba érek, amikor már jobban hiányzik a szemüvegem, mint a szex..."

"Ezért is döntöttem úgy, hogy a Túlélési kézikönyv elvált anyáknak című könyvem folytatásaként most újabb történetet és újabb tanácsokat adok közre. Időközben ugyanis nemcsak a gyerekeink lettek idősebbek. Talán e könyv segítségével könnyebb lesz elviselni a nehézségeket, amelyekről tudjuk, hogy soha nem lesznek kisebbek, csak lassan megszokjuk őket..." (a Szerző)

Alexandra Kiadó 2014. 

Olvasd el a szerzővel készült interjút itt! 

Rendeld meg kedvezménnyel itt: alexandra.hu 

Szólj hozzá

alexandra