2011. jún 08.

Könyvajánló - Tari Annamária: Y generáció

írta: Szeretünk olvasni
Könyvajánló - Tari Annamária: Y generáció

Az Y-generációhoz tartoznak a húszas és harmincas éveikben járó fiatalok. Köztük én is. Így nagy érdeklődéssel vágtam bele a könyv olvasásába. Arra gondoltam, hogy sok kérdésre választ kaphatok, ami mostanság engem is érint. Legyen családi, munkahelyi vagy éppenséggel párkapcsolati.

A könyv 4 főbb fejezetet, részt tartalmaz. Mindegyik nagyon érdekes és elgondolkodtató. Nagyon tetszett az a rész például, ami azzal foglalkozott, hogy mostanság mekkora divat lett a neten élni az életünket. Különböző közösségi oldalakon lógunk állandóan, megváltoztatva az érintkezési szokásainkat. Már nem divat telefonálni szinte, hanem csak küldök egy posztot és meg is beszéltük a találkozót. Igen, de a könyv leírja, hogyha nem figyelünk ezek a dolgok hova vezethetnek. Kicsit viszont elgondolkoztam, hogy nem lehetséges-e, hogy a szerző látja csak így, mert mondjuk ő nem annyira gyakori használója a netes oldalaknak? Pszichológusként és magánemberként egyaránt egyezik a véleménye? A kérdések adottak.

Olykor a könyv teljesen olyan volt mintha arcon csapott volna. Családi kapcsolatok és viszonyok.. na igen, bővebben nem kell kifejtenem, de a könyv megtanított rá, hogyan tudom kezelni. Észre se vettem hogy a könyvben leírtak szerint élem az életem.

Komolyan döbbenet, hogy amíg valaki nem szembesíti az embert ezen szokásokkal, fel sem tűnik, hogy ez a könyv nemcsak nekem, hanem rólam is szól.

Azt meg kell említenem, hogy azért volt számomra egy rész amit, én kecses mozdulatokkal átlapoztam. A különböző evési zavarokról volt szó, hogy melyik honnan ered. Valamiért nem akartam belemenni, de nyílván a lányoknak egész biztos hasznos lehet.

Ha pszichológiát olvasnátok, akkor kezdésnek jöhet Tari Annamária könyve. Könnyed, érthető és követhető. A szerző maga is fiatal, jól látja a dolgokat.

Sőt azt mondom, hogy a szülőknek, nagyszülőknek is tartalmas olvasmány lehet. Mert elolvasva nem néznének olyan érdekesen, ha mondjuk arról beszélünk hogy mennyien és mit lájkoltak.

A könyvajánlót Berta Péter küldte.

A könyv megvásárolható az alábbi helyeken: Bookline, Libri, Alexandra

 

Szólj hozzá

könyv libri könyvajánló alexandra jaffa bookline