2014. aug 27.

Öt kérdés: Bauer Barbara

írta: Szeretünk olvasni
Öt kérdés: Bauer Barbara

10432489_906864395997221_1516190015449787310_n.jpgBauer Barbara neve sokaknak ismerős lehet. Légikisasszonyos történetei egy színes szakmát mutatnak meg. A Szeretünk olvasni blog most öt kérdést tett fel az írónőnek. 

Mikor érezted azt, hogy neked írnod kell? 

Konkrét időpontot nem tudok meghatározni. Már gimiben jártam diákújságíró tanfolyamra, sőt, már előtte imádtam, ha fogalmazást kellett írni a suliban. Kicsiként pedig az indiánokért rajongtam és huszonévesen rátaláltam egy velük kapcsolatos témára, ami megihletett. Az egy gyakorlatilag befejezett, de masszív utómunkára váró regényem, amit talán egyszer ki is adok

Milyen írók, könyvek inspiráltak?

Mindenevő vagyok. Klasszikus, szórakoztató, életrajz.... kortárs, külföldi és ezek ellenkezője. Nagyon szeretem, ha egy regény igazán elindítja a fantáziámat. Ha megjelennek a szemem előtt a szereplők, a helyszínek, és ha leteszem a regényt, a történet szinte íródik bennem tovább. Vagy le sem tudom tenni...

Kedvenc könyved/könyveid?

Nehéz lenne egy regényt kiragadnom. Dan Brown rajongó vagyok, de imádom Colleen McCullough nagy sikerű könyvét(!), a Tövismadarakat. Nos, igen, a családregényeket is nagyon szeretem. Legutóbbi mélyre ható élményem Michael Kumpfmüllertől Az élet gyönyörűsége volt, de meg kell említsem Cornelie C.G. Érzelmi vírusveszély című lebilincselő könyvét is.

Kinek ajánlod könyveidet?

Kinek ajánlom? Értek már meglepetések. A minap írt nekem egy hölgy, hatvan éves, ő maga is azt mondta, hogy vélhetően ő nem a célcsoportom tagja, de imádta a trilógiát. Ahogy sok férfi visszajelzést is kapok. Szóval, nem és kor szerint nem szűkíteném a kört. Inkább azokra számítok, akik szeretik a szórakoztató történeteket. Örömmel írtam és a könyvek hangulatából is ez tükröződik vissza.

Jelenleg dolgozol valamin?

Igen. Hogyne! Elkészültem a Vakrepüléssel, ami egy merőben új hangulatú és témájú sztori. Valamikor a jövő év elején jelenik meg, és dolgozom már a következőn is. Címe még nincs, viszont nagy háttérmunkát igényel a főszereplő érdeklődési köre miatt. Nagyon élvezem, de erre még legalább egy évet várni kell!

10006383_834803873203274_268427740_n.jpg

 

Kövesd Bauer Barbarát a facebookon!

Szólj hozzá

sorozat jaffa nöi szórakoztató irodalom